Trots op de uitslag van Cedeo: een score van 98,8% tevredenheid!

Er zijn in Nederland vele duizenden commerciële aanbieders van HR-diensten die een veelvoud aan activiteiten aanbieden zoals opleidingen. Daarnaast zijn er enkele duizenden organisaties die zich richten op het brede terrein van bedrijfsadvies, outplacement of loopbaanbegeleiding en intensieve begeleiding door middel van coaching. Voor veel HR-functionarissen vormt dit enorme aanbod een onoverzichtelijk en ondoorgrondelijk geheel.

Om zicht te bieden op bureaus die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties cursussen, trainingen, opleidingen, organisatieadvies, outplacementopdrachten, loopbaanbegeleidingtrajecten of coaching hebben verzorgd, voert Cedeo te Rotterdam klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten.

Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo functionarissen met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met uw organisatie.  Alles bij elkaar zijn alle geïnterviewden tevreden of zeer tevreden over de uitvoering van de trajecten en de samenwerking met het bureau. Als positieve punten worden onder andere genoemd: het snelle schakelen, de flexibiliteit, de persoonlijke benadering, de landelijke dekking en de expertise op loopbaangebied.

Menea is trots te vermelden dit klanttevredenheidsonderzoek succesvol te hebben afgerond met een score van 98,8% tevredenheid.

Mocht u benieuwd zijn naar het gehele rapport dan is deze hier te bekijken: Cedeo rapport 2017

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *